Facebook pagina Trooper pagina Contact pagina

Onze volgende optredens

Let the music speak!

op zaterdag 20 april om 20u en zondag 21 april om 16u in de 30CC Minnepoort

Harmonie Volharding en jeugdkoor Clari Cantus kiezen voor een originele samenwerking en bieden Leuven een avond vol muziek met aangrijpende hymnes, lyrische melodieën, verrassende momenten met een vrolijke noot én een heuse wereldprimeur. Laat de muziek spreken op 20 en 21 april in Leuven!

Locatie: 30CC Minnepoort, Dirk Boutslaan 62, 3000 Leuven

ticket_alt Kaarten kopen

Prijzen:

• Regulier ticket: 16 euro.
  • Onder de 18 jaar: 12 euro.

UiTPAS tickets zijn beschikbaar.

Flyer Let the music speak!

En ook al bekend

Meer nieuws...

Kijk voor meer nieuwtjes op onze Facebook pagina.

UiTPAS-partner

De UiTPAS is een klantenkaart voor je vrije tijd. Je spaart punten die je vervolgens omruilt voor een korting, cadeau of een ander voordeel. Ook bij de Koninklijke Harmonie Volharding Kessel-Lo kan je punten sparen wanneer je deelneemt aan een van onze activiteiten (1 punt per activiteit / concert ticket).

Omruilvoordeel: bij aankoop van een concertticket krijg je bij ons voor 10 punten er een gratis concert ticket bij. Bovendien geniet je van een gereduceerd tarief als UiTPAS-houder op je concert ticket, maar ook bij onze andere activiteiten.

Heb je recht op een UiTPAS met kansentarief en ben je gedomicilieerd in Bierbeek, Oud-Heverlee, Herent of Leuven? Dan krijg je 80% korting op een concert ticket of toegang/deelname aan één van onze andere activiteiten.

Nog geen UiTPAS? Meer uitleg over het aanvragen van een UiTPAS vindt u op uitinleuven.be/uitpas.